Potřebujeme od Vás:
Abychom byli schopni zjistit kolik ušetříte, potřebujeme:
- Dokumentaci – kompletní + smlouvy, prostě všechno co najdete.
- Najít si 20 minut času a zastavit se v našich kancelářích, Hodonín nebo Kyjov.
Vážíme si Vašeho času, proto, pokud to jinak nejde, jsme ochotni, projít Vaši dokumentaci i po zaslání emailem.
Hlídáme celý proces změny dodavatele
Tímto naše práce nekončí, i v budoucnu jsme vám plně k dispozici.
Co uděláme my?
- Uděláme pořádek ve vašich dokumentech
- Vytřídíme neaktuální dokumenty,
- Zjistíme kolik peněz můžete opravdu ušetřit, vytvoříme reálnou kalkulaci
- Zkontrolujeme správné nastavení distribučních sazeb
- Zvolíme nejvhodnějšího dodavatele
- Připravíme smluvní dokumenty
- Vyřídíme za vás veškerou administrativu
- Vypovíme všechny stávající smlouvy

Má to celé smysl?
I kdyby jste měli ušetřit pár stovek korun měsíčně, tak na konci roku už to může být pár tisíc.
Minimálně vás zbavíme předraženého dodavatele 🙂
Konečně budete mít někoho kdo se postará o nepořádek ve smlouvách
Budete mít někoho na koho se můžete kdykoliv a hlavně bez obav obrátit
Když už nic jiné, ochutnáte dobrou kávu 🙂